Tweet      
nr oferty: 85381 / 2018-05-17
Strona główna
Praca dla informatyków
Specjalista
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

Warunki pracy


praca w siedzibie urzędu; stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego, narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety, urząd jest dostosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich


Zakres zadań



  • prowadzenie i aktualizacja baz danych publicznych i niepublicznych szkół i placówek podległych nadzorowi Dolnośląskiego Kuratora Oświaty,

  • współpraca z wizytatorami w zakresie zbierania danych ze szkół i placówek, dokonywanie zestawień wyników, analiz statystycznych,

  • obsługa Systemu Informacji Oświatowej,

  • tworzenie i prowadzenie już istniejących baz danych na potrzeby realizacji zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

Wymagania:

Wymagania niezbędne


wykształcenie: średnie informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego



  • znajomość programów WORD, EXCEL, ACCESS na poziomie średnio zaawansowanym,

  • umiejętność korzystania z następujących programów PHP , MYSQL oraz Visual Basic for Applications (VBA),

  • umiejętność konstruowania formularzy opartych na PHP,

  • znajomość zasad funkcjonowania oświaty,

  • zdolność analitycznego myślenia,

  • umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Wymagania dodatkowe

Miejsce pracy:
Wrocław, dolnośląskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-17 - 2018-05-28
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_consultant_sap_pp_lodzkie_20130122_094111
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: