Tweet      
nr oferty: 85376 / 2018-05-16
Strona główna
Praca dla informatyków
Pracownik wsparcia technicznego działu IT
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

  • Pomoc w nadzorowaniu działania środowiska informatycznego.

  • Przygotowanie, konfiguracja sprzętu oraz instalacja oprogramowania na stacjach roboczych i laptopach.

  • Konfiguracja i podłączanie drobnych urządzeń sieciowych.

  • Wsparcie techniczne użytkowników w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego i telefonicznego.

  • Pomoc użytkownikom w rozwiązaniu problemów w pracy z oprogramowaniem biurowym.

  • Rozwiązywanie problemów i awarii sprzętowych (diagnoza, wymiana, wysyłka do serwisu uszkodzonych urządzeń).

  • Pomoc w realizacji projektów poprawy jakości świadczenia usług informatycznych.

  • Tworzenie i uzupełnianie dokumentacji technicznej.



Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie na podstawie umowy o pracę.

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.

  • Praca w doświadczonym zespole w przyjaznej atmosferze.

  • Dofinansowanie pakietu Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows 7/10 i pakietu MS Office.

  • Dobra znajomość obsługi i bieżącej konserwacji sprzętu oraz oprogramowania biurowego.

  • Dobra znajomość problematyki sieci LAN/WLAN/WAN.

  • Znajomość języka angielskiego.

  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i cierpliwość.

  • Mile widziane: znajomość systemu Comarch ERP XL/Optima oraz uprawnienia SEP.

Miejsce pracy:
Poznań, wielkopolskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-16 - 2018-05-30
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_client_support_manager_dolnoslaskie_20130122_094612
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: