Tweet      
nr oferty: 85377 / 2018-05-16
Strona główna
Praca dla informatyków
Asystent ds. Wsparcia technicznego Klienta z językiem niemieckim
Umiejętności komputerowe:
Opis stanowiska:

Jeżeli studiujesz, ukończyłeś już szkołę lub studia, od wielu lat pracujesz w zawodzie, który nie przynosi Ci satysfakcji i chciałbyś się przebranżowić, a może wróciłeś z zagranicy i szukasz stabilnej i dobrze płatnej pracy - Zapraszamy Cię do nas :)



Nie musisz posiadać doświadczenia i specjalistycznej wiedzy. Wszystkiego nauczymy Cię na miejscu !



Opis stanowiska:



  • Wsparcie techniczne Klientów (telefoniczne oraz e-mailowe)

  • Analizowanie pojawiających się zapytań w zakresie użytkowania komputera

  • Rozwiązywanie zgłaszanych trudności na podstawie przygotowanych przez firmę rozwiązań

  • Współpraca z innymi członkami zespołu, w celu rozwiązywania trudniejszych kwestii

  • Dbanie o wysoki standard obsługi Klientów



Oferujemy:

Oferujemy:



  • Pracę w międzynarodowej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Stabilne warunki zatrudnienia €“ umowa o pracę

  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie

  • Jasno wyznaczoną ścieżkę kariery i pakiet wielu szkoleń

  • Pakiet benefitów, w tym opieka medyczna dla całej rodziny i dodatkowe ubezpieczenia

Wymagania:

Wymagania:



  • Znajomość języka niemieckiego na bardzo dobrym poziomie

  • Podstawowa umiejętność obsługi komputera, w tym obsługi pakietu MS Office oraz Windows 7

  • Komunikatywność

  • Pozytywne nastawienia do Klienta

  • Chęć do pracy w grupie

  • Gotowość do pracy zmianowej - nie jest to warunek konieczny

Miejsce pracy:
Opole, opolskie, Polska
Branża:
Internet/E-Commerce
Oferta ważna:
2018-05-16 - 2018-06-15
Źródło: praca.pl
Nasz partner Praca.pl
Link do oferty: http://www.jobs.pl/oferty/hays_poland_sp_z_oo_configuration_engineer_customer_design_engineer_pomorskie_20130122_094529
E-mail kontaktowy:
Telefon kontaktowy:
Osoba kontaktowa: